Followers

Google+ Followers

Wednesday, September 9, 2015

Walau di bandar, kampung halaman sentiasa dalam ingatan

Assalamualaikum semuaaa..! Tengok whatsapp Group Family mak kat kampung hantar gambar bunga. Bukan main suka lagi pokok2 bunga ma tanam tu berbunga lebat. Kihkih
Cantik gak. Colourful Haa. Adik cakap kt group whatsapp, jangan lepas ni bunga2 tu di angkut naik ke tangga. Tak pun bawak masuk dalam bilik. Haha. Dah tu 24 jam menilik bunga kan. Hihi

Apa pun xpe lah, tu hiburan mak kat kampung. Dah semua xde kat rumah. Abah lak skolah
 





9 comments:

  1. Singgah sini :)
    teringin nak buat kebun bunga...

    ReplyDelete
  2. Ade tanam bunga ros dulu tapi dah innalillah haha

    ReplyDelete
  3. Salam singgah, wahh cantik2 nyaa bunga..hehe tp baca ayat last tu, mcm sedih pulak...semua xde kat rumah, bunga je lah hiburan mak..hehe

    ReplyDelete
  4. Mak sy pulak sibuk melayan kucing dia. Iyela anak2 semua takde kt umah kan. Huhu

    ReplyDelete
  5. Tok Zumal sibukkan diri dengan kucing bila sorang2 di rumah...

    ReplyDelete
  6. bunga kemboja tu meriah je . cantik . saya tgk pun geram ...

    ReplyDelete
  7. Patut pun kumbang sukakan bunga ek....bunga ni mmg cantik menawan, tertawan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...